| 18.06.2026 |
Tepebaşı’nda Da Sesler Yarıştı: İl Finaline Gidecek "Müezzin ve Hatip" Birincileri Belli Oldu!Odunpazarı’nın ardından Tepebaşı İlçe Müftülüğü’nde de Camiler ve Din Görevlileri Haftası yarışma heyecanı yaşandı. Müftülük Camii’nde düzenlenen "Ezanı Güzel Okuma" ve "Etkili Hutbe Sunumu" yarışmalarında rakiplerini geride bırakan Halil İbrahim Baysan ile Muhammed Akar, Tepebaşı'nı il finalinde temsil etme hakkı kazandı. ESKİŞEHİR – Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından her yıl 1-7 Ekim Camiler ve Din Görevlileri Haftası etkinlikleri kapsamında geleneksel olarak düzenlenen mesleki yarışmaların Tepebaşı ayağı tamamlandı. Erkek din görevlilerine yönelik düzenlenen "Ezanı Güzel Okuma" ve "Etkili Hutbe Sunumu" yarışmalarının ilçe birincilerini seçmek üzere Tepebaşı Müftülük Camii’nde özel bir kurul toplandı. Din görevlilerinin makam, hitabet ve tecvid performanslarını sergilediği yarışma, izleyenlere manevi bir atmosfer yaşattı. Müftülük Camii’nde Büyük Heyecan: Halil İbrahim Baysan ve Muhammed Akar Birinci Oldu Ezanı Güzel Okumada Kürsü Muttalip Mahallesi’nin OlduCami içinde yankılanan seslerin makam, nefes kontrolü ve sela/ezan kuralları çerçevesinde değerlendirildiği Ezanı Güzel Okuma kategorisinde rekabet üst düzeydeydi. Jüri heyetinin titiz puanlaması neticesinde, kulvarında en yüksek oyu alarak Tepebaşı İlçe Birincisi seçilen isim Muttalip Mahallesi Yukarı Camii İmam-Hatibi Halil İbrahim Baysan oldu. Etkili Hutbe Sunumunda Zafer Muhammed Akar’ınGünün hitabet yeteneğini, cemaatle iletişim becerisini ve minber duruşunu ölçen Etkili Hutbe Sunumu kategorisinde ise din görevlileri hazırladıkları hutbe metinlerini en doğru vurgu ve tonlamalarla aktarmak için jüri karşısına çıktı. Bu kulvarda rakiplerini geride bırakarak birincilik unvanını göğüsleyen isim ise Aşağı Söğütönü Hacı Veliler Camii İmam-Hatibi Muhammed Akar oldu. İlçe Müftüsü Kaya: "Hocalarımıza İl Finalinde Başarılar Diliyorum"Yarışmanın tamamlanmasının ardından komisyona başkanlık eden Tepebaşı İlçe Müftüsü Fatih Kaya, katılım sağlayan ve cesaret gösteren tüm din görevlilerine teşekkür etti. Kısa bir tebrik konuşması yapan Müftü Kaya, "Camiler ve Din Görevlileri Haftası’nın ruhuna yakışan, mesleki dayanışmayı ve liyakati artıran güzel bir organizasyonu geride bıraktık. Kategorilerinde birinci olan ve ilçemizi Eskişehir il finalinde temsil edecek olan Halil İbrahim ve Muhammed hocalarımıza şimdiden yürekten başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı. |
| Gönderen: haber 2237 defa okundu |
| Son Haberler | |
| Anadolu Üniversitesi ile ESMMMO Arasında Staj İş Birliği Protokolü İmzalandı | |
| Anne babalar dikkat! Önce karnesini değil, ne hissettiğini sorun! | |
| Kadın Mühendis Adaylarının Sayısı 163 Bini Aşarak Son 10 Yılın Rekorunu Kırdı | |
| Su Yönetiminde Dijital Şeffaflık: DSİ Baraj Verilerini Anlık Takibe Açtı | |
| Yapay Zekâ Çağına Uygun Üniversite Modeli: Mikro Yeterlilik Dönemi Başlıyor | |
| Türk Devletleri Arasında Dijital Ticaretin Önündeki Engeller Kalkıyor | |
| Mide Hastalıklarında "Alarm" Belirtileri: 45 Yaş Sonrasına Kritik Uyarı | |
| "Teknoloji Suç İşlemez, İnsan İşler": Prof. Dr. Nazife Güngör’den Sosyal Medya Çıkışı | |
| Bağımlılık Tedavisinde "İstek" Yanılgısı: Her İstek Başarısızlık Anlamına Gelmez | |
| Škoda Tarihinin En Büyük SUV’u: 640+ Km Menzilli Elektrikli "Peaq" Tanıtıldı | |